عاشـــقی تاکـــــی....!

الهی گواهی که گاهی نگاهی ندارد گناهی

عاشـــقی تاکـــــی....!

الهی گواهی که گاهی نگاهی ندارد گناهی

افعال انتظار...

آمدن را که صرف می کنم

فقط می شود یک فعل

..... بیا ..... بیا

..... بیا ..... بیا

..... بیا ..... بیا

خیال نکن که "تو" برایم همه کسی

نه!!

"من" شناسه تمام افعال انتظارم

قحطی عاطفه...

مترسک را دار میزنند

به جرم دوستی با پرنده ای که مبادا تاراج مزرعه را به بوسه ای فروخته باشد...

وراست میگفت شاعر:اینجا قحطی عاطفه است..


(عشقم عاشق این متنه واسه همین گذاشتمش تو وبم.........و از اینجا داد میزنم......... هادیم دوست دارم)


معجزه ی عشق

          مثل کشیدن کبریت در باد
              دیدنت دشوار است


            من که به معجزه ی عشق ایمان دارم
              می کشم
        آخرین دانه ی کبریتم را در باد
           هر چه بــــــادا بــــــــــاد!


شب ظلمانی...

(از دوستای گلم ساناز،مهتاب،ملیکا،حسن.........مخصوصا دوست عزیزم علیرضا ممنونم که به یادم بودن......امیدوارم که بتونم مهربونیشونو جبران کنم)




منـــ در این تیره شبـــ ظلمانی

پـــــــرم از دلتنگی و

گرفته استـــــ دلمـــ

و چـــــــــه درد آور و آرام وحزینــــــ

هجر چشمان قشنگ تو مـــــــرا می شکند

نقش ویرانی رویـــــــای مــــــــــرا

قلمــــــــ ساده ی تقدیر چه بی رحمــــ نگاشتـــــ

چه کنم وسعتـــــــ دنیای پر از عاطــــفه را

که ز دنیای دلمـــــــــ می جوشید

قفس تنگــــ زمانــــ مهلت پرواز نداد

وداع....

سلام بچه ها......................سحر بلا اومده........البته شما منو با این اسم نمیشناسید...............درواقع این لقبمه....ولی به قول دوستم (جوجو بلا) میگه تو که بلا نیستی سونامی هستی............
خب حالا بذگریم.............اومدم که بگم........بگم........بگم.........که میخوام دار فانی رو وداع بگم...........(خدا نکنه این چه حرفیه......خیلی ها هستن که حالا حالاها به من نیاز دارن..)
خب حالا از اینم بگذریم.............بریم سراغ اصل مطلب............عرضم به حضورتون من 8.9روزی نیستم میخوام برم سفر......
دلم براتون تنگ میشه...........اومده باشم فقط قسمت نظرات رو ترکونده باشین...........
به اولین نفر که بیشترین نظر رو داده:5مرغ
نفر دوم:3جوجه
نفر سوم:1تخم مرغ
دیگه میل با خودتونه اگه میخواین جایزه گیرتون بیاد باید تا میتونید نظر بدی(بازم شوخی کردم باور نکنیدهر کی بیشتر نظر بده این....تقدیمش میکنم)
8 میرم 17 در حدمتتونم............فعلا چند روزی هستم
خب دیگه خیلی دوستتون دارم همتونو از راه دور میبوسم.......
به امید دیدار(فعلا که هستم هر وقت رفتم اونموقع به امید دیدار)بابای.........



راستی از دوستای گلم......(فرزاد،علیرضا،سامان،مجید،امین رضا،سجاد،سعید،علی،هادی،حسن.......مریم،فرشته،زهرا،ساناز،بیتا،

مهتاب،فاطیما،ساغر)تشکر میکنم که همیشه به یادمن.........دوستتون دارم