عاشـــقی تاکـــــی....!

الهی گواهی که گاهی نگاهی ندارد گناهی

عاشـــقی تاکـــــی....!

الهی گواهی که گاهی نگاهی ندارد گناهی

سلامی دوباره...



صلاااااااااام.......شتورید؟تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید؟؟اظ همه ی دوثطای گلم طشکر میکنم که به یادم بودنتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید.......نضدیکه صه ماه بود که نطم قتع بودتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید...دیگه به بذرگواریه خودطون ببشخیدتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید....دوووووووووووثطون دارمتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید......

اینم از آپ جدیدم........تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید



چه مسخره بود سوالهای امتحانی که :


لطفاجای خالی راپرکنید...

من اگرمیتوانستم جای خالی توراپرمی کردم..

زمستان برایم

یک بغل خاطره قدیمی آورد

و یک مشت غصه جدید

امسال دست هایم را

توی جیب های چه کسی گرم کنم...؟



تو چه میفهمی از روزگارم…؟

از دلتنگی ام؟

گاهی به خدا التماس میکنم خوابت را ببینم…

می فهمی؟

فقط خوابت را...




دیوار ها هم عاشق میشوند،

یادگاری ننویسید

اگر قصد برگشتن ندارید . . .