عاشـــقی تاکـــــی....!

الهی گواهی که گاهی نگاهی ندارد گناهی

عاشـــقی تاکـــــی....!

الهی گواهی که گاهی نگاهی ندارد گناهی

شکست

امروز بسیار شکستم
اما
بی صدا
هرکه رسید
حتی رهگذران
بی انکه به حالم پی ببرد هرچه مانده بود شکست
شاید خوشحال میشد
اما
دم نزدم
حتی گریه ام را هم خفه کردم
اشک نریختم
اینک لبریزم
من که تا این لحظه گریه ام را خفه کردم
اه
شاید روزی رسد که من
...
خدایا کفر نمیگویم
پس باش
پس امید زندگی ده
پس بگذار همان طور که بودم ادامه دهم
نه
همین طور که هستم
امروز انقدر شکسته بودم
که
شکستن دل ها را نفهمیدم
میدانم
شکستن بی صداست اما درد دارد
دوست نداشتl بشکنم اما شکستم
و صد افسوس بر من
کاش حرف هایم هم نیز مثل گریه ام خفه میکردم

نظرات 10 + ارسال نظر
هادی جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:26 ب.ظ

سحر خیلی خوشگل بود ولی دلم گرفت...........

امیدوارم هیچوقت دلت نگیره....

ali.ea شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام.ممنون.خیلی وب قشنگی داری.گریم گرفت

مرسی.....نظر لطفته

داش علی! شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ

شاعرش خودتی؟؟؟؟؟

نه بابا من اگه شاعر بودم الان اینجا نبودم

lena_km شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:09 ب.ظ http://selena-jb.ir/index.php

عزیزم خیلی قشنگ بود

وبت خوشگله

مرسی فدات شم

[ بدون نام ] دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ب.ظ

chera enghad matalebe ghamnak mizari?
shekast khordi??

شکست نخوردم ولی خب اگه موضوع وبلاگو ببینی عاشقانه ست....
عشقم غمناکه دیگه

pezhman دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ب.ظ

bebakhshid too ghabli esmam yadam raft

اشکال نداره میدونم کی هستی

gray jasmine دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:44 ب.ظ

وایییییییییییییییی سحر جان چقدر متنش ریباست
چه شاعر هنرمندی بوده خانومی
خیلی خوشم اومد ازش عزیزم
بازم برامون بزار

اره شاعرش خودم بودم
چشم دوبارهبرات میزارم

fafa شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:35 ب.ظ

واقعا خودت نوشتی این شعرو ؟؟؟؟؟؟
عالیع ...
فوق العاده اس !!!!!!!!!!!!

نه بابا این شعرو یکی از دوستای گلم نوشته......که خیلی هم دوسش دارم......

لیلا سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ب.ظ http://negahe134.blogfa.com

سحر شعرت خیلی قشنگ بود
تو خیلی با احساس می نویسی
خوشحال میشم منو بلینکی بنام نگاه نو

ان ام دی ای یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ http://nmda.blogfa.com

سلام دوست خوبم.
وبلاگت جالبه / فقط اگه بشه قالبشو تغییر بدی که دیگه محشر کردی.
فدات
به ما هم سری بزن.
فعلا بااااااااااااای[گل][بدرود]

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد