عاشـــقی تاکـــــی....!

الهی گواهی که گاهی نگاهی ندارد گناهی

عاشـــقی تاکـــــی....!

الهی گواهی که گاهی نگاهی ندارد گناهی

*دلشکسته*

به نام کبوتر سفید آرزوهایم

شبی از سوز دل گفتم قلم را

بیا بنویس غم های دلم را

قلم گفت برو بیچاره ی عاشق

ندارم طاقت اینکوه غم را

*****

شبی پرسیدمش با بی قراری

به غیر از من کسی را دوست داری

ز چشمش اشک شد از شرم جاری

میان گریه هایش گفت اری!

نظرات 6 + ارسال نظر
pezhman دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ

akheee che ehsasi bood!!!

مرسی داداشی

gray jasmine دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:38 ب.ظ

ZIBAST DOSTAM

مرسی....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ

آفرین حر عزیزم.......بر از احاس بود ...موفق باشی.......خ د د

مرسی عزیزم

fafa شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:31 ب.ظ

بابا شاعر شدی از دستم میریاااااااااااااا


من حالا حالا ها از دست نمیرم

hasankhan جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:58 ب.ظ http://hasankhan.blogfa.com

با تبادل لینک موافقم منو با اسم وبم بلینک و بگو با چه

اسمی لینکتون کنم.

sahar یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ب.ظ

نوشته هات خیلی زیبا بودن سحر جان فقط ای کاش این خرسرو از پس زمینت برداری چون نوشته هات سخت خونده میشن
ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد