عاشـــقی تاکـــــی....!

الهی گواهی که گاهی نگاهی ندارد گناهی

عاشـــقی تاکـــــی....!

الهی گواهی که گاهی نگاهی ندارد گناهی

مراحله زندگی..

تولد با گریه

                     کودکی با بازی

                                              جوانی باشهرت

                                                                        عشق با حسرت

ازدواج با حمایت

                         مرگ با وحشت

                                                  گذشت زمانه با سرعت

       

                                                                          

                                                  این است بازی تلخ طبیعت.....

نظرات 18 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ

عشق با حسرت
این یه مرحله رو من عوض میکنم..........
بازم عالی بود سحر خانوم

واسه چی عوض میکنی؟؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ب.ظ

چون اونقدر عشقمو دوست دارم که دیدن حسرتش منو میکشه...........پس نمیزارم عشق با حسرت باشه

خوشبحال عشقت......ولی این ثابت شده ست که میگه عشق با حسرت......گه یه روزی حسرت خورد چی؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ب.ظ

اگه درک میکردی عشقم چقدر خوبه میگفتی خوشبحال تو که اینجور عشقی داری.........
در ضمن من قسم خوردم تا وقتی که تو دنیام به پای عشقم میمونم.......اگه منو بخواد جونمو واسش میدم اگرم نخواد بازم جونمو واسش میدم در هر صورت من فقط با اون میتونم زندگی کنم.........بدون عشقم (هادی-عشقش=مرگ).خودش میدونه که نمیزارم.......

یعنی عشقت اینقد خوبه؟؟؟؟؟؟
من تا حالا دختر به این خوبی ندیدم.....
کاشکی یه نفرم منو اینقد دوست داشت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:19 ب.ظ

اونقدر که چه عرض کنم.....خیلی بیشتر از اونقدر..........
یه تیکه ماهه........فرشتس عشق من.......
مطمین باش یکی تورو همون قدر دوست داره.....

بابا جلو خودش این حرفارو نزنی لوس میشه.....
هیچ کس منو اینقد دوست نداله......از کج اینقد مطمئن باشم؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 ب.ظ

داره دیوونه من مطمینم......میدونم دیگه من..........

تو میدونی من نمیدونم؟؟؟؟عجیبه....جل الخالق

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ

ممنون سحر بسی کیف کردیم

خواهش......
کیفش کجا بود ....

نیمـــا جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ http://nima22.blogfa.com

گذشت زمانه با سرعت...اره واقعااااااااااااااااا
وبت قشنگه...عکساشم فوق العاده س
پَ این شکلک گل کجاست؟؟؟؟

گل نداره باید به جای گلبزاری.....
مرسی داداشی...

ستاره جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ

عالی بود مرسی

ممنونم فدات

fafa شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ

عالیه ... فقط یه کم+ فک کنی بهترمیشه ......

جون تو نمیتونم........

آرش دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ

به به چه وبلاگ زیبایی
ولی چرا فقط شعر؟!!

پس دیگه چی میخوی؟؟؟؟؟؟

ایلیا پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ

خیلی قشنگ نوشتی..کوتاه اما تاپیر گذار..وافان هم زندگی همینه..
مرسی اجی گلم...

خواهش میشه داداشی

من بی قرارم چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.manbighararam.blogfa.com

وقت تولد همه خندانند وتو گریان انچنان زی به وقت مردن همه گریان باشند وتو خندان

عاشق یلدا پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام

شما موقعیتت با من و یلدا فرق فوکوله خانوم

من و یلدا فقط میتونیم تو نت باهم باشیم چون اون خط نداره وگرنه منم مرض ندارم عشقمو اذیت کنم

اینجام میگم عاشقتم یلداااااااااااا

تا دل بعضیا بسوزه

sp2 جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ق.ظ http://sp2.blokfa.com

اینایی که تو خونه دلشون میگیره!
اینایی که تا دیر وقت بیداران!
همونایی که شبا بیداران و صبحا خواب!
اینایی که همراه اول و ایرنسل بهشون اس ام اس میده شیرجه میزنن رو گوشی!
اینایی که زود جوابه زنگ می دن!
...
اینایی که بیشتره وقتا آنلاینن!
اینایی که بیخود و بی جهت اددلیستشون زیاده!!
...
اینا تنهان!!

sp2 جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ق.ظ http://sp2.blokfa.com

خــاطـــره ..

آهـــستــه تـــَر بــیــا...

خــَلــو تــــِ دِلـــــمْ را بـــَر هَـــم نـــَزنــــ !

امــشــب ..

مـیـــ خواهَــم ٬..

بــا دِلــــم آرام بــگــیــرم ..!

sp2 جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ http://sp2.blokfa.com

سلام خوبی

sp2 یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ب.ظ http://sp2.blokfa.com

خـــدافـــظ
همیشه در حالی که یه عالمه حـــــــــــرف بیخ گلوت چسبیده

یه عالمه اشـــــــــــک توی چشماته

یه عالمه حســـــــــرت توی دلت تلنبار شده

باید بگی:...........خب..........

< خـــــــــــدافــــــــــــــــظ >
.

؟ چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد